سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاس رؤساي دانشگاه‌های علوم پزشكي كشور 29 و 30خرداد ماه برگزار می‌شود/تشریح برنامه‌های تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت مهمترین محور این اجلاس

اجلاس رؤساي دانشگاه‌ها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي طی روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 29 و 30 خرداد ماه جاري در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب‌دا؛ تشريح برنامه‌ها و پروژه‌هاي تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت مهم ترین محور این اجلاس خواهد بود.

براساس اين گزارش، برنامه ارايه خدمات سلامت به روستاييان، شهرهاي زير 20 هزار نفر و عشاير؛ برنامه ارايه خدمات سلامت به حاشيه‌نشينان شهرها، برنامه استقرار شبكه جامع و همگاني سلامت شهرستان دو استان فارس و مازندران و شهرستان‌هاي جديد، پروژه استقرار نظام پايش و ارزشيابي خدمات سلامت، پروژه تكميل، تجهيز و توسعه شبكه بهداشتي، درماني كشور از جمله بهبود استانداردها، بازسازي و نوسازي و توسعه شبكه، تأمين خودرو، واكسن‌هاي جديد و مكمل‌هاي مورد نياز گروه‌هاي آسيب‌پذير از جمله محورهای مورد بحث در اين اجلاس دو روزه مي‌باشد.

گفتني است در اين اجلاس، روسا، معاونان بهداشتي و توسعه و مديريت منابع دانشگاه و دانشكده‌هاي علوم پزشكي كشور و همچنين رؤساي مراكز روابط عمومي و اطلاع‌رساني اين دانشگاه‌ها شرکت دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.