سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

نمی‌توان به همکاری با آمریکا برای مقابله با "داعش" اعتماد کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به همکاری ایران و آمریکا برای مقابله با گروهک تروریستی داعش در عراق گفت: مقامات آمریکایی در طول چند سال گذشته همواره از گروه‌‌های تروریستی که داعش هم یکی از آنهاست حمایت کرده‌اند لذا قابل اعتماد نیست.

علاالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موضوعاتی مبنی بر همکاری ایران و آمریکا برای مقابله با گروهک تروریستی داعش در عراق گفت: مقامات آمریکایی در طول چند سال گذشته همواره از گروه‌‌های تروریستی حمایت کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: این حمایت‌ها  با اعلام رسمی آخرین بار توسط اوباما رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت، به طوری که وی گفت به گروه‌های مخالف دولت سوریه که داعش هم یکی از آنهاست، تسلیحات مدرن و آموزش خواهیم داد.

بروجردی در پایان تاکید کرد: آمریکا قابل اعتماد نیست.

 بروجردی پیشتر نیز در واکنش به تحرکات اخیر گروهک تروریستی داعش در عراق به باشگاه خبرنگاران گفت: اقدام اخیر داعش عکس‌العمل آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌‌اش در رابطه با شکست در سوریه است.
 
وی افزود: به دنبال شکست آمریکا در سوریه این کشور به همراه هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش گروهک تروریستی داعش را در منطقه به کشتار مردم مشغول کردند.  
 
بروجردی تصریح کرد: این گروهک در یک اقدام با حمایت بیگانگان در استان نینوا در عراق عملیات تروریستی انجام دادند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام و دیگر اقدامات داعش قطعا با شکست مواجه خواهد شد.
 
بروجردی در پایان گفت: گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای مسلح عراق سرکوب خواهد شد.
 
اضافه می‌شود؛ گروهک تروریستی داعش که با حمایت‌های آمریکا و دلارهای عربستان سعودی به کشت و کشتار در منطقه مشغول بوده و به دنبال اختلاف افکنی مذهبی است اخیرا عملیات گسترده‌ای در کشور عراق انجام می‌دهد.

همچنین گفته شده مقامات ایرانی ایده همکاری با آمریکا در مورد مقابله با گروهک تروریستی داعش را به بحث‌ گذاشته‌اند.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.