سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دفتر نمایندگی مرکز فعالیتهای فرهنگی اجتماعی تبیان در هرات:

امروز برگ زرین دیگر در تاریخ افغانستان ثبت می شود

امروز در ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ملت افغانستان با حضور حماسی در پای صندوق های رای دهی، شعور سیاسی خودشان را به جهانیان به اثبات می رسانند و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات کشور ثبت می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛  وی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی افزود: تحقق ثبات سیاسی و امنیت پایدار ممکن نخواهد بود مگر اینکه یک حکومت قوی با پایه های وسیع اجتماعی از طریق آراء مردم روی کار آید.
 هاشمی در رابطه با حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات میتواند پایه های ثبات و امنیت را در کشور مستحکم نماید و امروز وقت آن رسیده که مردم بیشتر از هر وقت دیگر اوضاع جاری و نیاز مملکت را درک کنند و کاندید اصلح را به عنوان رئیس جمهور انتخاب نمایند.
این فعال فرهنگی اجتماعی گفت: مردم باید تیمی را انتخاب کنند که بیشترین آمادگی و انگیزه های کاری در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی را داشته باشد.
 هاشمی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات در کشور افزود: چون در یک مقطع سرنوشت ساز و تعیین کننده تاریخی قرار داریم، باید مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای دهی زعمی سیاسی خودشان را بربگزینند.
وی افزود که  امروز در ۲۴ جوزای ۱۳۹۳ ملت افغانستان با حضور حماسی در پای صندوق های رای دهی، شعور سیاسی خودشان را به جهانیان به اثبات می رسانند و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات کشور ثبت می شود.
/انتهای پیام
منبع: فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.