سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام‌شهیدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

طراحی برنامه‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی

دبیرکل شورایعالی ایرانیان خارج از کشور گفت: در جهت طرح‌های دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که زمینه و فضا برای سرمایه گذاری در داخل کشور هرچه بیشتر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،‌ سیدجواد قوام شهیدی دبیرکل شورایعالی ایرانیان خارج از کشور در جمع خبرنگاران گفت:  در جهت طرح‌های دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا زمینه و فضا برای سرمایه گذاری در داخل کشور هرچه بیشتر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه این کار از استان‌ها شروع شده، افزود: در استان‌ها تسهیلاتی برای هم استانی‌های هر استان در سفرهای رئیس جمهوری فراهم شده که بتواند از فرصت حضور رئیس جمهور در استان‌ها استفاده کرده و سرمایه‌گذاری‌های خود را در استان‌ها انجام بدهند.
 
دبیرکل شورایعالی ایرانیان خارج از کشور بدون اشاره به تسهیلات صورت گرفته، تاکید کرد: تا حالا استقبال خوبی هم از این تسهیلات انجام شده است.
 
شهیدی در پایان تصریح کرد: چون در ارتباط با ایرانیان خارج از کشور فعال هستیم، بحث سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور یکی از مولفه‌های ما برای تسهیل امور ایرانیان و شرکای آنها که می‌توانند خارجی باشند، است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، برنامه ، خبرنگاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.