سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدزاده: نامه‌ای از سوی علیپور به باشگاه پیکان ارسال نشده است

رییس کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال در خصوص شایعه ارسال نامه علیپور به باشگاه پیکان نسبت به عدم استفاده از فرهاد کاظمی گفت: علیپور اعلام کرد که نامه‌ای به باشگاه پیکان نداده و این موضوع صحت ندارد.

علی‌اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من با علیپور صحبت کردم و وی گفت که نامه‌ای به باشگاه پیکان برای استفاده کردن از فرهاد کاظمی نداده است.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کمیته اخلاق یک نهاد و رکن قضایی فدراسیون فوتبال است در صورتی که فردی نامه‌ای از کمیته و یا رکن قضایی دیگری از فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت و محرومیت داشته باشد اجازه فعالیت را به فرد محکوم نخواهیم داد.

وی بیان کرد: چنانچه رای بر محکومیت فردی صادر نشده باشد ادامه فعالیت آن فرد از نظر کمیته اخلاق بلامانع خواهد بود. لیکن چنانچه در اثنای کار و فعالیت افراد رای و حکمی صادر شود برای همه اهالی فوتبال لازم اجرا است.

محمدزاده تصریح کرد: کمیته اخلاق در جایگاهی نیست که بیان کند فرد صلاحیت برای مربیگری دارد یا ندارد بنابراین فقط مرجع صلاحیت اداره اطلاعات و نهادهای دیگر فدراسیون فوتبال هستند که می‌توانند در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تا الان حکمی مبنی بر محرومیت مربیان صادر نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، کمیته ، اخلاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.