سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادي" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ایجاد"صندوق های سرمایه گذاری" راه حلی برای جذب سرمایه های در گردش ، بیش از یک میلیون نفر در صف "وام ازدواج"/ وام ازدواج افزایش پیدا نمی‌کند ، کاهش 7.2 درصدی "تردد جاده ای"/ "تردد" در "جاده های کشور" به ‌روال عادي در جريان است و...

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایجاد"صندوق های سرمایه گذاری" راه حلی برای جذب سرمایه های در گردش



 فاتحی: یکی از مشکلات اصلی بنگاه های اقتصادی در حال حاضر ، سرمایه های در گردش و سرمایه های لازم برای توسعه فعالیت های اقتصادی است که با تاسیس اینگونه صندوق ها کمک بزرگی به بنگاه های تولی و اقتصادی خواهد شد .

زنجیره "تولید" علم تا ثروت کشور وضعیت مطلوبی ندارد/نقش کم رنگ علم و دانش در عمده "صادرات" کشور

 جشنواره صنایع شیر ایران به همت شرکت صنایع لبنی پگاه امروز در استان فارس آغاز به کار کرد و تا فردا 21 خرداد ماه ادامه دارد.

بحران اداره صندوق‌های بازنشستگی در نظام بودجه‌ای کشور / کمک 25هزار میلیاردی دولت به صندوق‌های بازنشستگی

 جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان این که رقم کمک‌های دولت به صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری در سال جاری بیش از 25هزار میلیارد تومان است افزود: با ادامه این روند ، در 8 سال آتی، بر اساس قیمت‌های امروز، فقط باید 60 هزار میلیارد تومان به این دو صندوق کمک شود که این رقم معادل 28درصد بودجه عمومی دولت خواهد بود.

بیش از یک میلیون نفر در صف "وام ازدواج"/ وام ازدواج افزایش پیدا نمی‌کند



 مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با تاکید بر اینکه بانک‌ها امکان پرداخت وام ازدواج از منابع قرض الحسنه موجود را ندارند، گفت: هم اکنون یک میلیون و 143 هزار و 60 نفر در صف وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی هستند که حداقل یک سال باید در صف بمانند.

میزان"سرمایه گذاری خارجی" تنها یک هزار میلیارد تومان است/ به زودی عرضه اوراق استثنا در بازار بورس
 رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:میزان سرمایه گذاری خارجی یک هزار میلیارد تومان است که این میزان سرمایه نیز توسط ایرانیان مقیم خارج از کشور صورت می‌گیرد.

"ناپایداری های جوی" در نوار شمالی کشور/ "تهران" 31 درجه و بعد ازظهر افزایش ابر و "وزش باد" طی سه روز آینده با گذر امواج کوتاه و کم دامنه تراز میانی جو بر روی نوار شمالی کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، برای مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، دامنه های البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود .

کاهش 7.2 درصدی "تردد جاده ای"/ "تردد" در "جاده های کشور" به ‌روال عادي در جريان است
 طي 24 ساعت گذشته، كل تردد ثبت ‌شده در محورهاي برون ‌شهري كشور، نسبت به روز قبل از آن 7.2 درصد کاهش نشان مي‌دهد.

کاهش پلکانی قیمت‌ها در بازار "طلای تهران" /"دلار" از ارزش "سکه‌های طلایی" کاست/ سکه بهار آزادی 941 هزار تومان
بازار طلای تهران امروز تحت تأثیر افت دلار داخل و در حالیکه اونس جهانی قدری افزایش یافت، از ارزش هر مثقال طلای 17 عیار 3500 تومان کاست.

بهبود 14 درصدی راندمان با افزایش ظرفیت "نیروگاههای سیکل ترکیبی
" حائری گفت: در حال حاضر به دنبال تبدیل ۶۶۰۰ مگاوات ظرفیت سیکل ساده به ترکیبی هستیم و با تحقق این امر افزایش راندمان نیروگاهها از 34 درصد به 48 درصد عملی می شود.

آغاز فصلی نو در مناسبات تجاری ایران و کرواسی
 معاون وزیر امور خارجه و هیات تجاری کرواسی که به منظور گسترش روابط اقتصادی و تجاری با کشورمان به ایران سفر کرده‌اند امروز سه ­شنبه با حضور در سازمان توسعه تجارت با ولی‌اله افخمی دیدار و رایزنی کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.