سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شورای شهر تهران مطرح شد؛

طلایی: آیا دکل‌ها و تابلوهای سقوط کرده در حادثه طوفان براساس استاندارد نصب شده‌اند/ دوستی: عدم هماهنگی ستاد بحران کشور و شهرداری محصوص است

عضو شورای شهر تهران در جلسه شورا گفت: آیا دکل‌ها و تابلوها که نصب شده در تهران که در طوفان سقوط کرده‌اند از استانداردهای لازم برخوردار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طلایی در جلسه شورای شهر به طوفان هفته گذشته اشاره کرد وگفت: قطع و سقوط درختان درطوفان امر طبیعی است اما دکل‌ها و تابلوها استانداردهایی دارند که بنا بر این استانداردها باید نصب شوند. سوال این است که آیا تابلوها و دکل‌های سقوط کرده از استانداردهای لازم برخوردار بوده‌اند که اگر این طور نباشد این موضوع خطری است که در اتفاقات آینده نیز شاهد آن خواهیم بود.

راستگوی دیگر عضو شورا نیز در این خصوص گفت: ایمن سازی مسئله‌ای است که باید به آن توجه شود در طوفان گذشته به دلیل عدم استفاده از مصالح ایمن افرادی دچار آسیب و حتی فوت شدند وی درادامه گفت: نظارت دقیق و وجود وجدان کاری باعث می‌شود توجه بیشتری به وضعیت فعلی شهر شود.

دوستی از اعضای شورای شهر گفت: رسیدگی و جمع‌آوری بنرها  و تابلوها بعد از طوفان وظیفه ذاتی شهرداری است مهم‌ترین وظیفه پیش بینی طوفان بوده است که متاسفانه این کار صورت نگرفته است.

وی درخصوص گزارش ارائه شده درخصوص خسارت طوفان در جلسه شورا گفت: این گزارش ضعیف بود و اگر این به جای طوفان زلزله می‌آمد چکار می‌توانستیم انجام دهیم. عدم هماهنگی ستاد بحران کشور و شهرداری محدود است متاسفانه شهر در یک عمل انجام شده قرار گرفت و بعد از آن خدمات شهری آمد و خسارات طوفان را جمع کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.