عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم نظارت صحیح در سازمان نظام مهندسی گفت: وظیفه سازمان نظام مهندسی رعایت اصول ساخت وساز سالم در شهر است که متاسفانه شاهد آن هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه هفتادو یکمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران،  عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران طی تذکری گفت: به کمیسیون عمران می‌بایست دقت داشته باشد در ارتباط با سازمان نظام مهندسی که نقش مهمی در شهر دارد که در ابتدا بحث نظارت را که متاسفانه شاهد نظارت واقعی نیستیم مورد توجه قرار دهد.

وی ادامه داد: وظیفه سازمان نظام مهندسی نظارت بر رعایت اصول ساخت وساز سالم درشهر است که با این خصوص پیش از این هشدار داده‌ایم و که به این مسائل و موارد رسیدگی کنند چرا که در حال حاضر مشکلات زیادی در این حوزه به وجود آمده است.

شاکری دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های خطیب نماز جمعه تهران گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مدیریت شهری در دست شهرداری است و سهم بالایی در این حوزه دارد وبه این دغدغه نیز توجه شود.

وی افزود: تذکری را در جلسه گذشته داده بودم در خصوص موسیقی‌هایی که در فرهنگسراها استفاده می‌کنیم که به نظرم باید اصلاح وآیین نامه داشته باشیم که ایجاد موسسات موسیقی در سراها و فرهنگسراها به نفع شهرداری نیست.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار