سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برگزاری نشست منطقه ای امورخانواده وبانوان منطقه 4 با حضور مشاور وزیر کشور در کرمانشاه

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از نشست منطقه ای امورخانواده وبانوان منطقه 4 با حضور مشاور محترم وزیر کشور خبرداد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

شریفه حق شناس مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری  گفت: نشست منطقه ای امورخانواده و بانوان منطقه 4 با حضور مشاور محترم وزیر کشور در امور زنان و مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری های کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان،کردستان ، مرکزی و خوزستان امروز و فردا  در استان کرمانشاه برگزار می شود .

وی افزود: این نشست با هدفِ زمینه سازی برای توسعه مشارکت دفاتر امور بانوان در عرصه های گوناگون در سطوح تصمیم گیری و تصمیم سازی، افزایش هماهنگی و پیشگیری از پراکندگی برنامه ها و فعالیت های اجرایی، توجیه سیاست ها و اهداف برنامه های دفتر امور بانوان وزارت کشور، ارائه گزارش میزان پیشرفت برنامه ها و فعالیت ها، بررسی موانع و مشکلات بانوان، بحث و تبادل نظر میان استان ها، زمینه سازی برای اجرای طرح ها و برنامه های مشترک منطقه ای برگزار خواهد شد.

شریفه حق شناس همچنین برنامه های قابل اجرادر این نشست را مروری بر عملکرد استان ها در قالب طرح تحرک سال 93، شناسایی و ارائه راه حل جهت رفع مسائل و مشکلات موجود زنان و خانواده در منطقه، تبادل اطلاعات در مورد طرح ها و برنامه های استانی، تعامل با دستگاههای اجرایی به منظور انجام بهینه برنامه های تدوین شده و ... برشمرد.

وی دیدار مشاور وزیر کشور با استاندار کرمانشاه، برگزاری نشست تخصصی مدیران کل امور بانوان استان های یاد شده، نشست با مشاورین فرماندار استان کرمانشاه، ‘نشست با مسئولین امور بانوان دستگاههای اجرایی، زنان کارآفرین، نخبگان و فن آفرینان و فعالین امور زنان ، و شرکت مشاور وزیر در برنامه خانوادهِ سیمای زاگرس، تشکیل کارگروه زنان و خانواده، بازدید از کانون فرهنگی ـ اجتماعی زنان کرمانشاه ‘ برگزاری نشست مطبوعاتی ، بازدید از بیستون و نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات بومی ـ محلی استان و بازدید از بیوکمپوست و بازیافت نخاله از جمله برنامه های قابل اجرا در سفر مشاور وزیر کشور به کرمانشاه عنوان کرد.
شایان ذکر است اعضای میهمان به کرمانشاه مشاور وزیر کشور در امور زنان، معاون و کارکنان دفتر امور زنان وزارت کشور، مدیران کل استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، مرکزی و کردستان می باشند./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.