سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی جام کازانف - قزاقزستان؛

ملی پوشان ایران سه شنبه تهران را ترک می کنند

مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی کازانف قزاقستان در حالی روزهای شنبه و یکشنبه (24 و 25 خرداد ماه) در آلماتی قزاقستان برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان سه شنبه تهران را به مقصد این کشور ترک می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در آلماتی قزاقستان، با حضور سه نماینده زن و 13 نماینده مرد از کشورمان برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشورمان متشکل از مریم طوسی (100 و 200 متر)، ژاله کاردان(پرتاب دیسک)، الناز کمپانی( 100 متر با مانع)، حسن تفتیان و رضا قاسمی (100 و 200 متر)، مهدی زمانی (400 متر)، سبحان طاهر خانی(پرش طول)، کیوان قنبرزاده و محمد رضا وظیفه دوست(پرش ارتفاع)، محمود و محمد صمیمی(پرتاب دیسک)، هادی سپهرزاد(دهگانه)، رضا مقدم(پرتاب چکش)، محمد محسن ربانی(پرش با نیزه)، میلاد سیار(110 متر با مانع) و میلاد دریساوی(پرش سه گام) در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

ملی پوشان کشورمان بامداد روز سه شنبه (20 خرداد ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد آلماتی ترک خواهند کرد.

شایان ذکر می شود که هنوز ویزای ورود به این کشور برخی از ملی پوشان کشورمان تهیه نشده است و مسوولان قزاقستان قول داده اند تا فردا مشکل ویزا این عده نیز حل شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.