سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان خبر داد

ایجاد شرکت‌های دانش بنیان با هدف کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری در جهان است باید تلاش کنیم تا بزرگترین دانشگاه حضوری و کیفی جهان باشیم.

مصطفی صائمیاان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ایجاد شرکت‌های دانش بنیان با هدف کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی است.

وی افزود: دکتر کریم زارع در جمع رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خورموج اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است باید تلاش کنیم تا بزرگترین دانشگاه حضوری و کیفی جهان باشیم اکنون کاهش وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویی از طرق مختلف از جمله تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و شورای اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی دنبال خواهد شد.

وی اذعان داشت: یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل کمیت به کیفیت است و با توجه به اینکه قبلا دانشگاه آموزش محور بود تلاش ما این است که این دانشگاه را به فناوری محوری سوق دهیم.

هدف دانشگاه آزاد در راستای تجاری‌سازی تحقیقات و کارآفرین کردن دانشگاه است و از همه نخبگان کشور انتظار داریم کمک کنند تا ما بتوانیم در این راستا گامهای اساسی برداریم.

صائمیان در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از یادگاران امام خمینی (ره) است و ما وظیفه داریم تا دانشگاه آزاد را به جایگاه واقعی خود برسانیم و ارتقا دهیم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که مبلغ دویست میلیون تومان اخیرا به باشگا پژوهشگران و نخبگان جوان اختصاص یافته چرا که هشتاد درصد بودجه آن خارج از شهریه دانشگاه تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.