سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

حضور 50 شرکت خارجی در یازدهمین "همایش بین المللی پتروشیمی"( IPF)

پیوندی از حضور بیش از 1300 متخصص و کارشناس برجسته و حرفه‌ای به نمایندگی از 300 شرکت ایرانی و 50 شرکت خارجی در یازدهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدحسن پیوندی در یازدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران، گفت: این همایش توانسته است بیش از 1300 متخصص و کارشناس برجسته و حرفه‌ای به نمایندگی از 300 شرکت ایرانی و 50 شرکت خارجی در یازدهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران حضور یافته‌اند که در این جمع 70 شرکت‌کننده از 23 کشور خارجی حضور دارند.
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در دو دهه گذشته سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی انجام شده که تأثیر زیادی در ایجاد اشتغال در کشور داشته است و همچنین سرمایه‌گذاری در 2 قطب پتروشیمی کشور یعنی ماهشهر و عسلویه باعث رشد و توسعه مهندسی داخلی، نفت و ساختمان و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع مربوطه شده است.
 
وی ادامه داد: این امر موجب شد، تا فرصت‌های شغلی زیادی در سایر بخش‌ها، مانند بهداشت، سلامت، صنعت خودرو و سایر صنایع ایجاد گردد.
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: ایران در کل جهان تنها کشوری است که تمام ابزار، ظرفیت‌ها و منابع موردنیاز برای یک صنعت پتروشیمی سودآور و فعال را در اختیار دارد، به طوری که هیچ کشوری در جهان این وضعیت‌ها را یکجا در اختیار ندارد. بنابراین شما فرصت جدید و نادری در اختیار دارید که هیچ سرمایه‌گذاری در کل جهان این فرصت را هرگز در اختیار نخواهد داشت.
 
پیوندی ادامه داد: این فرصت استثنایی نباید از دست برود، بلکه باید سرمایه‌گذاران از این فرصت بهترین استفاده را کنند، زیرا ما علاوه بر سواحل خلیج فارس و دریای عمان به دنبال احداث صنایع تکمیلی و زنجیره ارزش افزوده در صنعت پتروشیمی هستیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: در کنار برگزاری این همایش دو روزه نمایشگاهی با عنوان ایجاد فرصت‌های صنعت پتروشیمی در حال برگزاری است که علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.