سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور:

برای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های "بخش خصوصی" آماده‌ایم

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در نشستی با سرمایه‌گذاران در فرودگاه مشهد ضمن اعلام حمایت از ورود بخش خصوصی به عرصه فرودگاهی، برای حل مسائل موجود و جلب رضایت آنان قول مساعد داد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در دیدار و گفتگو با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، دیدگاه رییس‌جمهوری برای حمایت از سرمایه‌گذاران را لازم الاجرا دانست و افزود: مشکلات اقتصادی باعث شده تا دولت توان سرمایه‌گذاری نداشته باشد و از این‌رو باید در این زمینه از بخش خصوصی کمک گرفت.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند که درآمدهای دولت در محل‌های دیگری استفاده شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها همچنین بهره‌مندی از روش‌ها و الگوهای پذیرفته شده داخلی و بین‌المللی در فرودگاه‌های کشور را برای رونق اقتصادی مورد تاکید کرد.

ایلخانی همچنین با اشاره به موانع وجود در برخی قراردادهای فی‌مابین سرمایه‌گذاران و فرودگاه‌ها، برای رفع اختلافات موجود قول مساعد داد.

وی حضور سرمایه‌گذاران در فرودگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: باید با مرتفع کردن مشکلات سرمایه‌گذار، به کار سرعت بخشید.

در این نشست همچنین مدیرکل فرودگاه مشهد با اشاره به همت مضاعف کارکنان در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) گفت: تمام هدف ما این است که با خدمت به مردم، شان و منزلت آن‌ها را حفظ و خدماتی ارایه دهیم که مورد پذیرش‌شان باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.