سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلایلی که نمی گذارد از عالم مجردی بیرون بیایید!

اگر شما هم بنا به دلایل خودتان به ازدواج فکر نمی کنید، بهتر است یک بار دیگر به زندگی تان و انتظاری که از آینده تان دارید نگاه کنید و با دلایل منطقی تر در این مورد تصمیم بگیرید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، افرادی که به ازدواج فکر نمی کنند در درجه اول بهتر است نقاط ضعف و ایراد های خودشان را ببینید. آیا شما یک فرد بی عیب و نقصید که به دنبال یک مرد بی عیب و نقص هستید؟ در درجه دوم، باید فهرستی از این معیارها که عمری شما را تنها نگه داشته است بنویسید.

بررسی ها نشان می دهند، اگر دائم به دنبال موقعیت های اقتصادی و اجتماعی هستید و تنها به فکر پیشرفت و ارتقاء زندگی تان هستید باید بدانید که این افکار نباید مانع از فکر کردن شما به ازدواج شوند سعی کنید تصویری دقیق از اهداف و شرایط تان را برای طرف مقابلتان شکل دهید و قبل از هر تصمیمی، ببینید که چقدر اهداف تان در یک راستا هستند و تا چه حد می توانید با محدودیت های یکدیگر کنار بیایید.

گفتنی است؛ علاقه شما به تفریحات و سپری کردن اوقات فراغتتان پیش دوستانتان نباید مانع از ازدواج کردن شما شوند بلکه با صحبت کردن و گفتن افکار و علایقتان می توانید تصویر روشنی از کارهایتان در ذهن شریک زندگی اینده تان ایجاد کنید.

نتایج مطالعات نشان می دهند، شما باید با طرف مقابلتان در مورد شرایط خانوادگی تان نیز صحبت کنید و تفاوت ها را روشن کنید. به او بگویید که حفظ خانواده و ارتباط تان برای شما یک اولویت اساسی است و اگر می خواهد که در کنار شما خوشبخت باشد، باید این موضوع را بپذیرد و در کمال احترام با این تفاوت ها کنار بیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج ، مجرد ، موقعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.