سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهورترین خوراکیهای قاتل انسانها در طول تاریخ

برخی از خوراکیها بسیار محبوب و خوشمزه از تاریخ ابداع خود از قرنهای پیش تا به اکنون موجب بیماری و مرگ میلیونها انسان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران لیستی از مرگبارترین خوراکیهای که در طول نیم قرن اخیر باعث مرگ هزاران نفر شده‌اند را به تازگی منتشر نموده‌اند.

گفتنی است، از جمله این خوراکیها مواد غذایی فرآوری شده و بسته‌بندی هستند که حتی با وجود تبلیغات رنگانگ مبنی بر سلامت بودن و کم چرب بودن آنها باعث ورود مواد شیمیایی به بدن انسانها و مرگ میلیونها نفر در طول نیم قرن اخیر شده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله دیگر مواد غذایی خطرناک آب میوه‌های صنعتی هستند که سرشار از طعم دهنده‌های مصنوعی و فاقد میوه‌های طبیعی در عصاره خود می‌باشند و سبب ابتلای میلیونها نفر به بیماریهایی مانند دیابت و چاقی در سراسر جهان شده‌اند.

مواد غذایی منجمد و یخ‌زده نیز با وجود کم کالری بودن به دلیل سدیم بالا در ترکیب آن افراد زیادی را در طول سالهای اخیر بیمار کرده است.

از جمله مواد غذایی دیگر که برای سلامت بدن بسیار مضر بوده عده‌ زیادی را روانه بیمارستانها نموده،انواع شیرینی‌های مشهور به دونات و همینطور چیپس سیب زمینی است که سبب ابتلای افراد به انواع بیماریهای قلبی عروقی و همینطور سرطانهای کشنده شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تغذیه ، چیپس ، سدیم ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.