سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ روحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

افزایش شماره‌گذاری خودروهای خارجی

رئیس پلیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش شماره‌گذاری خودروهای خارجی به نسبت ماه‌های قبل خبر داد.

سرهنگ روحی، رئیس پلیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در اردیبهشت ماه، 340 دستگاه وسیله نقلیه سنگین خارجی شماره‌گذاری شده، این در حالی است که در ماه فروردین 106 دستگاه وسیله نقلیه سنگین شماره‌گذاری شده است، البته در اردیبهشت سال 92 این آمار پایین بوده و فقط 45 دستگاه وسیله نقلیه شمار‌ه‌گذاری شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری دو هزار و 774 فروردین هزار و 14 اردیبهشت سال 92 هزار و 858 دستگاه وسیله نقلیه سنگین داخلی شماره‌گذاری شده است.

سرهنگ روحی، اظهار داشت: در مدت مذکور شماره‌گذاری موتورسیکلت داخلی نداشتیم و در حوزه موتورسیکلت‌های خارجی در اردیبهشت سال جاری 6 هزار و 384 دستگاه و در فروردین شش هزار و 742 دستگاه و در اردیبهشت سال گذشته 24 هزار و 386 دستگاه موتورسیکلت خارجی شماره‌گذاری شده است.

رئیس پلیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا در خاتمه اظهار داشت: شماره‌گذاری خودروهای سواری خارجی افزایش یافته است تا جایی که طبق آمار در فروردین 997 دستگاه و در اردیبهشت 6 هزار و 278 دستگاه شماره‌گذاری خودروهای خارجی داشته‌ایم البته این افزایش در خودروهای داخلی نیز بوده است تا جایی که از 11 هزار و 554 دستگاه خودرو داخلی که شماره‌گذاری شده که این رقم در اردیبهشت به 82 هزار و 195 دستگاه رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.