سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانوئل گالیانا روس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"افق نو" بلندگوی مبارزه با صهیونیسم است

مانوئل گالیانا روس نویسنده کتاب " لابی صهیونیست" گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران آزادی بیان در مورد موضوعاتی چون صهیونسیم ندارد در واقع "افق نو" بلندگوی مبارزه با صهیونیسم است.

مانوئل گالیانا روس، نویسنده اسپانیایی، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری افق نو گفت: این جشنواره همایش بسیار مفید و خوبی است چراکه به موضوعاتی با محوریت هالیوودیسم و صهیونیسم می پردازد.

وی ادامه داد: اینکه شنیدم جشنواره "افق نو" قرار است برگزار نشود اتفاق بدی بود و فکر می کنم چنانچه ادامه پیدا نمی کرد همانند یک ساختمان نیمه کاره بود. 

نویسنده کتاب " لابی صهیونیست" تصریح کرد:برای بیان موضوعاتی چون صهیونیسم در دنیا هیچ کشوری به اندازه ایران آزادی بیان وجود ندارد در واقع این جشنواره بلندگوی مبارزه با صهیونسیم است.

گالیانا روس افزود: امیدوارم شاهد برگزاری مجدد این همایش باشیم چراکه کسانی از کشورهای غربی و آمریکایی در این کنفرانس حضور دارند که به راحتی می توانند به طور آزادانه نظرهایشان را بیان کنند.

وی اظهار داشت: "افق نو" بلندگویی برای بیان موضوعات مربوط به صهیونیسم و هالیوودیسم است و موضوعات مطرح شده در این همایش از این جهت اهمیت دارد که خبر از افق و تازگی در آینده می دهد و ما در این کنفرانس شاهد بحث های مختلفی از جمله موضوع سوریه هستیم.

این نویسنده اسپانیایی خاطرنشان کرد: بحث اصلی این کنفرانس سقوط نظام مورد حمایت صهیونیسم است و ادامه ی این موضوعات می تواند مفید و تاثیرگذار باشد.

گفتگو از منا شمسایی


انتهای پیام/
برچسب ها: نویسنده ، جشنواره ، افق نو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.