سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجید جلالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

شخصاً در مورد حضور علی کریمی در سایپا با وی صحبت کردم/ حفظ شاکله اصلی تیم سایپا تا حد امکان

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من به طور مستقیم با کریمی صحبت کرده‌ام و وی بیان کرده به زمان احتیاج دارد تا بتواند برای آمدن و یا نیامدن به سایپا تصمیم بگیرد.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد یارگیری و وضعیت سایپا اظهار داشت: در درجه اول تمام تلاش خود را بکار می‌بریم تا اسکلت اصلی سایپا را حفظ کنیم، تیم فوتبال سایپا از بازیکنان خوب و توانایی برخوردار است که از این بازیکنان می‌توان به شهباززاده و رضایی اشاره کرد که در فصل گذشته از بازیکنانی بوده‌اند که در فصل گذشته به تیم سایپا کمک شایانی کرده‌اند و آینده بزرگی خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه بیان کرد: در کل تا حد امکان تمام بازیکان سایپا حفظ خواهند شد و برای تقویت تیم تمرینات تیم امید و جوانان سایپا را زیر نظر دارم تا بازیکنانی را به بزرگسالان بیاورم و برای بالا بردن تجربه و شخصیت سایپا با یکی دو بازیکن بزرگ و نامی هم درحال مذاکره هستم تا بتوانیم از هر لحاظ سایپا را برای فصل پیش‌رو آماد کنیم.

جلالی در مورد علی کریمی و حضور وی در سایپا اظهار داشت: شخصاً در مورد حضور علی کریمی در سایپا با وی صحبت کردم و صحبت‌هایی که بین من و کریمی رد و بدل شد در این باره بود.

وی گفت: فصل سختی را پشت سرگذاشته‌ام و به استراحت و هم فکری احتیاج دارم تا بتوانم تصمیم مناسبی بگیرم.

جلالی خاطر نشان کرد: پس باید به کریمی زمان بدهیم تا بتواند تصمیم مناسبی در این مورد گرفته و از حاشیه‌ها دور بماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کریمی ، رضایی ، تجربه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.