سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صفحه اختصاصي شبكه اجتماعي دكتر هاشمي منتشر شد ؛

گزارش وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي از سفر به استان فارس

وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي از سفر خود به استان فارس و شهر شيراز گزارش داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،دكتر قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي از سفر خود به استان فارس گزارش داد :

امروز بعدازظهر به شیراز رفتم؛ چگونگی اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان شهید دکتر چمران را بررسی کردم. مرکز دندانپزشکی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نیز در این سفر افتتاح شد. مرکزی که به بانوان بی سرپرست، بدسرپرست و سرپرست خانوار خدمات پیشگیرانه و درمانی ارائه می‌دهد. دو خیر سلامت، شیخ علی نواصر و دکتر حکمت از دندان پزشکان استان فارس هزینه تجهیزات آن را تأمین کرده‌اند. 
طی این سفر در مراسم شصتمین سالگرد تأسیس بیمارستان نمازی شیراز هم شرکت کردم. آنجا از تمبر یادبود مرحوم حاج محمد نمازی، بزرگ‌ترین خیر عرصه سلامت کشور رونمایی شد.
از شنیدن خبر راه‌اندازی بنیاد خیریه مرحوم محمد نمازی برای کمک به بیمارستان و بیماران این مرکز بسیار خوشحال شدم و امیدوارم برای ادای دین به آن مرحوم همه افرادی که توانایی دارند در بنیاد خیریه نمازی شرکت کنند.
کار خیر ماندگارترین یادگار انسان پس از مرگش است و خوشا به حال مرحوم نمازی که با احداث بیمارستان نمازی در شیراز ، اقدام بزرگی در عرصه سلامت انجام داد. امیدواریم در آینده شاهد تأسیس بیمارستان‌های زنجیره‌ای نمازی در فارس باشیم و حق مرحوم نمازی هم همین است. 
در زندگی شخصی همه ما سراب‌هایی وجود دارد؛ یکی از آنها ثروت است که اگر گرفتارش شویم، روی آرامش را نمی‌بینیم و کار خیری در حق دیگران، راه گریز از این سراب است.
تردید ندارم با پشتوانه دینی و فرهنگی مردم این سرزمین، راه مرحوم نمازی و امثال او ادامه پیدا می‌کند. انشاءالله.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، گزارش ، سفر ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.