سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مایکل مان:مذاکرات ظریف و اشتون در استانبول مفید بود

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه از مذاکرات مفید و طولانی محمد جواد ظریف و کاترین اشتون در استانبول خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران"مایکل مان" در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: "کاترین اشتون" مذاکرات طولانی و مفیدی با "محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور در استانبول داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مذاکرات به عنوان بخشی از روند مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 بود افزود: نشست در سطح کارشناسی در آینده ای نزدیک برگزار شده و رایزنی های سیاسی دیگر در صورت نیاز انجام می شود.

سخنگوی اشتون همچنین اعلام کرد: دور بعدی مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در روزهای 16 تا 20 ژوئن در شهر وین برگزار می شود.

"ماری هارف" سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا هم دقایقی پیش در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: دور بعدی مذاکرات هسته ای گروه 1+5 و ایران بین روزهای 16تا20 ژوئن (26تا30 خرداد) در شهر وین برگزار می شود.

گفتنی است ساعتی پیش "محمد چواد ظریف" در استانبول گفت: قرار شد نشست بعدی ما با کشورهای 1+5  از شانزدهم تا بیستم ماه ژوئن (26 تا 30 خرداد) در وین برگزار شود و علاوه بر آن توافق کردیم در صورت نیاز به غیر از نشست شورای حکام، نشست‌های سیاسی و یا کارشناسی هم یک یا چند دور به طور غیر رسمی برگزار شود تا بتوانیم مواضع را برای نشست پایان خردادماه آماده کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.