سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکنان لاذقيه سوريه:

مهمترين درخواست از رئيس جمهوری آينده بازگرداندن امنيت است

شهروندان سوری ساکن لاذقیه بازگشت امنیت به کشورشان را مهمترین درخواست خود از رئیس جمهور آینده این کشور به شمار آوردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، شهروندان سوری ساکن لاذقیه بازگشت امنیت به کشورشان را مهمترین درخواست خود از رئیس جمهور آینده این کشور به شمار آوردند.

خطیب مسجدی در لاذقیه در این کشور به خبرنگار الاخباریه گفت: ما به عنوان روحانیون دینی به مردم اعلام می‌کنیم که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حقی شرعی و دینی و اجتماعی است و بر مردم واجب است رأی خود را اعلام کنند و رئیس جمهور آینده را برگزینند.

وی گفت آرزوی همه ما بازگشت امنیت و آسایش به کشور عزیزمان سوریه است. ما از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم برای تقویت ایمان وگسترش دین خدا تلاش کند.

یکی از اهالی منطقه منطقه ساحة العلبی نیز به خبرنگار این شبکه گفت : ما اکنون شاهد برگزاری جشن ملی در سوریه هستیم . ما از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم عدالت و امنیت و ثبات وزندگی شرافتمندانه را برای ما فراهم کند.

مرد دیگری گفت :اجانب امیدوارند که در کشور ما تفرقه و کینه های مذهبی ایجاد شود اما اهالی منطقه ما در لاذقیه این توطئه آنها را ناکام گذاشته‌اند و به اعتقاد من دشمنان ما اکنون به فرزندانشان می آموزند که از مقاومت و پایداری ملت سوریه درس بگیرند. ما از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم برای امنیت و ثبات تلاش کند و البته به کمک خداوند این خواسته‌های ما محقق خواهد شد. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.