سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اجرایی نمایشگاه خط عشق خبر داد

پاسداشت مقام شهدای بسیج جامعه پزشکی در نمایشگاه خط عشق

نمایشگاه خط عشق به همت مجمع ادوار و بسیج دانشجویی 3 تا 14 خرداد 93 در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود. ‏

 مجید رحمانی دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه خط عشق در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با سالگرد آزاد سازی خرمشهر و رحلت امام خمینی (ه) این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بسیج ‏جامعه پزشکی، شبکه سلامت صدا وسیما ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 3 و باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج جامعه پزشکی و آشنایی عموم مردم با ایثار و فداکاری‌های این شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس راه اندازی گردید.  

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری ،  14 نهاد مختلف با همکاری و همفکری مشترک خود در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این نمایشگاه اقدام کردند.

وی به فضای معنوی حاکم بر این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: با وجود کمبود مکان‌های  فرهنگی در خیابان ولیعصر (عج) برپایی این نمایشگاه فضایی را فراهم آورده است تا  علاوه بر دانشجویان، عموم مردم نیز بتوانند  از این فضای معنوی و همچنین زیارت قبور مطهر 3 شهید دفاع مقدس که در سال 92  و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) در این محل به خاک سپرده شدند به راحتی بهره‌مند شوند.
 
رحمانی تصریح کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه هرشب بعد از بازدید مردم از یادمان شهدا و نمایشگاه عکس شهدای بسیج جامعه پزشکی از یک خانواده شهید ‏بسیج جامعه پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی تهران دعوت شده و از آن بزرگواران تقدیر به عمل خواهد آمد که این برنامه با همکاری صداو سیما پخش خواهد شد.
  
وی افزود: این نمایشگاه هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی ‏شهید بهشتی واقع در تقاطع نیایش- ولیعصر برگزار می شود.‏

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.