سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر؛

همایش "دلاوریم" با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از برگزاری همایش "دلاوریم" در سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این همایش به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و فاتحان خرمشهر برگزار می‌شود.

"محسن سعیدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری همایش "دلاوریم" در سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این همایش به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، و  با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و فاتحان خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  این همایش با حضور 500 خانواده شهدا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این همایش حجج‌اسلام "علم‌الهدی" و "پناهیان" و اسماعیل کوثری سخنرانی کرده و هم‌چنین خانواده‌های شهدایی همچون طهرانی‌مقدم، دستواره، صفوی، کلانتری، سمیع‌خانی، جولایی، ردوکی، آبشناسان، نامجو، کلهر،صیاد شیرازی، پازوکی، قهاری، مددخانی، خلیلی، کاوند، احمدی‌روشن، ستاری و زین‌الدین حضور خواهند داشت.
 
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: حضور عموم در این همایش آزاد است و این همایش فردا (شنبه) 3 خرداد، هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر با تکیه به ظرفیت داخلی و پیروزی بر 1+5، رأس ساعت 16:30 در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.