سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایگان درمان شوید/

سوالات خود در زمینه "سرطان دهان" را اینجا مطرح کنید

از امروز سوالات خود در زمينه "سرطان دهان" را از ما بپرسيد تا پاسخ آن را از "متخصصان" جويا شويم.

گروه کلينيک باشگاه خبرنگاران در نظر دارد به تمام سوالات کاربران در خصوص بيماري‌هاي مختلف توسط "کارشناسان" پاسخ دهد شما مي‌توانيد سوالات خود را در اين قسمت مطرح نمائيد. 
 
از امروز تا يک هفته سوالات خود در رابطه با "سرطان دهان" را براي ما ارسال کنيد تا پزشکان ما به سوالات شما پاسخ دهند.

گفتني است شما مي توانيد پاسخ سوالات خود را يکشنبه هفته آينده 93.03.04 ساعت 16 بر روي سايت باشگاه خبرنگاران مشاهده نماييد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
سانیا
۱۰:۰۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید خیلی ممنون از پرسش و پاسخ مفیدتون، چگونه با سرطان دهان مبارزه کنیم؟
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
آیا سرطان دهان خطرناکه؟ با تشکر
رها
۱۰:۰۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
آیا دیدن هر زخمی در اطراف دهان می تواند نگران کننده باشد؟
ریحانه
۰۹:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سلام، آیا بهداشت دهان و دندان در پیشگیری از این سرطان موثر است؟ با تشکر از لطفطون
علیرضا ع
۱۸:۱۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
من هر روز صبح که بیدار میشم نوک زبانم سفید شده و سوزش داره . میخواستم ببینم از علایم پیش سرطانه و من چه باید بکنم؟35 سالمه و یک سال بیشتره که اینجوری میشم
هادی
۰۵:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
http://www.yjc.ir/fa/news/4846295
هادی
۰۵:۴۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
علائم این سرطان چیه و آیا درمانی داره یا نه؟
عسل
۱۴:۱۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام
من دختری بیست و شش ساله هستم و از زمانی که بیاد دارم نیمه ی لب بالایی من لکه های سفیدی ایجاد شده که هنوز هم دلیلش را متوجه نشدم! میخواستم بدانم دلیل این لکه ها چیست؟ و برای درمان باید چه بکنم؟
با تشکر فراوان
صادقی
۲۰:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خدمت دکتر بزرگوار.من تقریباً 5 سال هست که آسم گرفتم. و اوایل از اسپری سالبوتامول استفاده می کردم . بعد از مدتی دکتر به من اسپری کورتن ی داد و بعد از اینکه دوماه استفاده کردم ،غدد زیر فک من شروع به تورم کرد . و دهانم خشک می شد درواقع غدد بزاقی من بزاق نداشت و از زیر زبانم که دوتا مجرای بزاقی وجود داره بیشتر اوقات عفونت بیرون میومد که الان هم همینطور هستش. پیش دکتر که رفتم برای آسم به من قرص دگزامتازون داد وقتی مصرف می کنم همه چیز عادی میشه ولی چون مقدار اون محدود هستش بعد از دو روز که مصرف نمی کنم دوباره حالت عدم وجود بزاق و تورم غدد زیر فک پدیدار میشه و از زیر زبانم مرتب عفونت بیرون میاد و طعم شوری تو دهنم ایجاد میشه.مطمئن م که بعد از مصرف اسپری های کورتونی این مشکل رو پیدا کردم و از طرفی اگر دگزا متازون رو بهمراه اسپری هایی چون سیمبوکورت-سرتاید-آتروون و... مصرف نکنم هیچ تأثیری نداره ،یعنی باید دگزامتازون مصرف کنم که وقتی مصرف می کنم آسم من خیلی بهتر میشه طوری که نیاز به اسپری ندارم .ولی دکترم این دارو رو محدود و فقط برای چند روز تجویز میکنه چون فرمودند عوارض زیادی داره.سوال من اینه که این تورم و بسته شدن راه ترشح بزاق و خروج عفونت از مجاری زیر زبان می تونه خطرناک باشه و اینکه روی لثۀ پائین قسمت داخلی گره هایی هم ایجاد میشه که بعد مدتی خوب میشه.ببخشید که زیاد نوشتم.در ضمن آنتی بیوتیک های مختلفی هم استفاده کردم ولی اثر نداشت.سپاسگزارم من رو راهنمایی کنید که چکار کنم.