سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان:

نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی افغانستان اعلام شد

رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان از اعلام نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی این کشور خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ ضیاالحق امرخیل رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان امروز (سه‎شنبه) در یک نشست خبری در کابل اظهار داشت که نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی این کشور اعلام شد.
 
به گفته امرخیل، نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی افغانستان در وب سایت کمیسیون مستقل انتخابات این کشور اعلام شده است.
 
وی افزود: کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان با توجه به دقت بیشتر و شفافیت این روند نتایج ابتدایی انتخابات شورای‌های ولایتی را 3 روز با تأخیر اعلام کرده است.
 
پیش از این قرار بود نتایج ابتدایی انتخابات شوراهای ولایتی افغانستان در تاریخ 27 اردبیهشت توسط این کمیسیون مستقل انتخابات این کشور اعلام گردد اما این کمیسیون به دلیل دقت بیشتر نتایج را 3 روز با تأخیر اعلام کرد.
 
امرخیل افزود: کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان آمادگی اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای ولایتی این کشور را در تاریخ 17 خرداد دارد و آن را اعلام می‎کند.
 
این در حالی است که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی افغانستان همزمان برگزار شده بود اما نتایج انتخابات ریاست جمهوری در چند مرحله اعلام شد اما نتایج انتخابات شوراهای ولایتی به دلیل وجود پاره‌ای مشکلات چند هفته با تأخیر اعلام شد.
/انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.