سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش به سوی لیگ جهانی والیبال؛

داودی: باید به توقعات مردم برای صعود احترام گذاشت/ شرایط تیم کواچ با ولاسکو تفاوت اساسی ندارد

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مردم ایران منتظر ادامه موفقیت‌های تیم ملی هستند که باید به خواسته‌هایشان احترام گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحمان داودی اظهار داشت: صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی آرزوی هر ایرانی است و همه بازیکنان با انگیزه و تلاش زیاد تمرین می‌کنند تا به این هدف برسیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در شرایط کنونی این است که والیبال ما در لیگ جهانی امسال پیشرفت کند و این رشد زمانی حاصل می‌شود که به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کنیم، پیروزی بر ایتالیا می‌تواند برای نیل به این هدف کمک زیادی به ما کند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال در خصوص حضور کواچ در تیم ملی والیبال گفت: شرایط تیم با دوران حضور "ولاسکو" تفاوت چندانی ندارد زیرا ما بر اساس روش‌های روز کار می‌کنیم و برخی جزئیات و ریزه‌کاری‌های بازی با نظر کواچ تغییر کرده است.

داودی در خصوص اردوی تدارکاتی بلغارستان اظهار داشت: در بازی اول مقابل بلغارها تا حدودی سر درگم بودیم چون بعد از تمرینات پرفشاری که در دو ماه گذشته انجام داده بودیم هنوز به طور کامل در شرایط مسابقه قرار نگرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: در ست اول بازی دوم مقابل بلغارستان هنگام زدن سرویس فیله سمت راست کمرم گرفت و با نظر پزشک به بازی ادامه ندادم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.