سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز 29 اردیبهشت ماه؛

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، ‌پاک کننده و بهداشتی خاورمیانه در تهران گشایش یافت.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده،‌ پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود، امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین رؤسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع مواد شوینده، پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظی پوست، مو، رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری خوشبو کننده، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای، انواع دستگاه‌ها، صنایع و تجهیزات و ماشین آلات این حوزه به نمایش عموم گذاشته شد. 

در این نمایشگاه 200 شرکت داخلی و 37 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند و علاوه بر شرکت‌های داخلی شرکت‌ها و نمایندگانی از 13 کشور مختلف جهان شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، کانادا اسپانیا، یونان، مصر، مالزی، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی، امارات و هندوستان جدیدترین خدمات و تولیدات خود را ارائه کرده‌اند.

 این نمایشگاه از رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته برخوردار است که از نظر متراژ نمایشگاه نسبت به سال گذشته 37 درصد رشد را نشان می‌دهد.

برنامه‌ریزی برای برگزاری سه نشست جانبی و حضور 5 هیئت تجاری بازرگانی خارجی بخشی از برنامه‌های جانبی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی است.
 
جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه کمک به رونق تولید ایجاد زمینه‌ فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها پیش‌فروش کردن محصولات شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغال‌زایی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف‌کننگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور مهم‌ترین اهداف برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده،‌ پاک‌ کننده و بهداشتی،‌ سلولزی و ماشین‌آلات وابسته است.
 
این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 21 هزار مترمربع در سالن‌های 6،7،8،9،10،11 و 27 و فضایی باز نمایشگاهی برپا شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند از امروز 29 اردیبهشت تا یکم خردادماه هر روز از ساعت 9 تا 16 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.