مدیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی،‌ سلولزی و ماشین‌آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) گفت: در این نمایشگاه 34 شرکت خارجی از 13 کشور حضور دارند که این تعداد در مقایسه با دوره قبل 142 درصد رشد را نشان می‌دهد.

 علی مرادی مدیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: این نمایشگاه از بیست و نهم اردیبهشت تا اول خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزارمی‌شود و در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و محصولات مواد شوینده، پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی محصولات محافظتی پوست مو و رنگ مو عطر و اکلن و اسپری خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل مواد اولیه واسطه‌ای و خدمات بازرگانی و مشاوره و همچنین ماشین آلات و صنایع وابسته حضور دارند.
 
وی افزود: این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران و همچنین انجمن سلولزی بهداشتی ایران برگزار می‌شود.
 
وی افزود: متراژ کل نمایشگاه در مقایسه با دوره قبل 37 رشد داشته و همچنین تعداد شرکت‌های داخلی نیز 10 درصد رشد داشته است.
 
مرادی در ادامه افزود: نکته قابل توجه این است که تعداد شرکت‌های خارجی در این دوره از نمایشگاه 142 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.
 
مدیر اجرایی بیست ویکمین نمایشگاه ایران بیوتی و کلین تصریح کرد: در این نمایشگاه 19 شرکت از کشور ترکیه، 4 شرکت از کشور آلمان،‌3 شرکت از کشور چین، 2 شرکت از کشور فرانسه، 1 شرکت از کشور کانادا و 1 شرکت از کشور اسپانیا حضور دارند و همچنین از کشورهای یونان، مصر، مالزی، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و امارات و همچنین هندوستان یک شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که در کل 13 کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
 
وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه 185 شرکت داخلی و 34 شرکت خارجی وجود دارد.
 
مرادی افزود: در طی سال نزدیک به یک تا یک و نیم میلیارد دلار مواد بهداشتی و آرایشی به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شود و نمایشگاه این فرصت را برای تولید کنندگان محصولات آرایشی فراهم می‌کند تا بتوانند با ایجاد نمایندگی در کشور از بازار مستعد 70 میلیونی ایران برای محصولات خود استفاده کنند.
 
همچنین در این نمایشگاه فرصت صادرات کالاهای تولیدات داخلی فراهم شده به طوری که هر سال هیئت‌های تجاری به دعوت خودمان از کشورهای موردنظر و با هماهنگی سازمان توسعه و تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها برای بازدید از این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
 
مرادی در ادامه گفت: امسال از کشورهایی مانند لبنان،‌سوریه، افغانستان وعراق برخی از تجار را به پیشنهاد رایزنان بازرگانی ایران در آن کشورها از این نمایشگاه بازدید می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار