سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

" تا حضور " شبکه سحر برای بوسنیایی ها

فیلم تلویزیونی "تا حضور" که در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی زیرنویس شده برای مخاطبان سیمای بوسنیایی به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تله فیلم "تا حضور" به سرپرستی زیرنویس مسلم دهقانی برای پخش از سیمای بوسنیایی زیرنویس شده و به روی آنتن می­رود.
 
ترجمه متون " تا حضور " را حسین ظریف میرزائیان بر عهده داشته و ندیم بگوویچ ویراستار این متون بوده است. علیرضا نجفی اپراتوری زیرنویس این تله فیلم را انجام داده است.
 
فیلم تلویزیونی " تا حضور " را بهرام درخشان کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده عباس غلامی بوده است. این تله فیلم داستان چهار دانش‌آموز را به تصوير کشیده است كه براي رفتن به سفر معنوي حج از طرف سازمان دانش آموزي با يكديگر به رقابت مي‌پردازند و ناخواسته خانواده‌هايشان را هم درگير اين ماجرا مي‌كنند ...
 
محمد كاسبي، ناديا دلدار گلچين، حسن اسدي، اميد آهنگر، فرهاد بشارتي، احمدرضا اسعدي، سعيده عرب، ‌اشكان اشتياق و محمدرضا غياث‌آبادي بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.
 
فیلم تلویزیونی " تا حضور " یکشنبه 28 اردیبهشت از ساعت 12:25 به وقت تهران به مدت 96 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر برای علاقمندان به برنامه های نمایشی ایرانی به روی آنتن خواهد رفت.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.