سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور:

لایحه تدوین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در مرحله پیش‌نویس قرار دارد

علی نوذرپور گفت: لایحه تدوین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در مرحله پیش‌نویس قرار دارد که در صورت تائید وزارت کشور و دولت، به صورت لایحه برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

علی نوذرپور، معاون سازمان های شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به بند ب تبصره 52 قانون بودجه وزارت کشور در خصوص خودکفایی شهرداری‌ها اظهار داشت: طرح مذکور در سال 1362 مطرح شد که هیچگاه محقق نشد و تبعات جبران ناپذیری در کالبد و اقتصاد شهری بر جای گذاشت.
 
وی در ادامه افزود: لایحه مذکور، در حال حاضر در مرحله پیش‌نویس قرار دارد که پس از اتمام آن، برای تائید وزیر کشور و دولت ارائه می‌شود و در صورت تائید، به صورت لایحه برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در تدوین لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، وابستگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ساخت و ساز کاهش می‌یابد و منابع دیگر درآمدی برای تامین هزینه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ایجاد خواهد شد.
 
علی نوذرپور در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اجرایی شدن طرح مورد اشاره، عوارض از محل تکیه بر ساخت و سازها (تولید فضا) به عوارض بر مصرف فضا تغییر پیدا خواهد نمود.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.