سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير روزنامه فرانسوی لوموند استعفا داد

ناتالی نوگایرد، مدیر روزنامه و تحریریه‌های لوموند روز چهارشنبه چهاردهم مه در پیامی به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه لوموند نوشت، ناتالی نوگایرد، مدیر روزنامه و تحریریه‌های لوموند روز چهارشنبه چهاردهم مه در پیامی به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری می‌کند.

این روزنامه فرانسوی در پایگاه اینترنتی خود ضمن انتشار نامه ناتالی نوگایرد می‌افزاید، از چند روز قبل اختلاف نظرها درباره سازماندهی تحریریه‌ها و اداره این روزنامه آشکار شده بود.

 لوفیگارو دیگر روزنامه مهم فرانسوی نیز به این خبر پرداخت و دلیل این استعفا را به بن بست رسیدن اختلاف نظرهای موجود در تحریریه‌های مختلف این روزنامه توصیف کرد.

به گزارش لوفیگارو ناتالی نوگایرد در نامه خود به خبرگزاری فرانسه توضیح داده است که دیگر ابزار اطمینان از انجام کامل و با آرامش وظایف خود را ندارد. او نوشته است: برای من تمایل برخی از اعضای روزنامه لوموند به کاهش شدید اختیارات مدیر روزنامه با ادامه مأموریتم ناسازگار است.

بر اساس اعلام لوموند، انجمن سردبیران این روزنامه بعدازظهر امروز می بایست با سهامداران روزنامه دیدار و به سرعت مدیر موقت انتخاب کنند. روزنامه نگاران، ناتالی نوگایرد چهل و شش ساله را به خاطر رویکرد مدیریت تک نفره سرزنش می‌کنند و او را متهم می‌کنند که به حرف کسی گوش نمی‌دهد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.