سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک اقتصادی اروپا به اوکراین

خبرنگار شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار : نخست وزیر اوکراین توانست از اروپایی ها کمک اقتصادی بگیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار ، نخست وزیر اوکراین توانست از اروپایی ها کمک اقتصادی بگیرد.


  خبرنگار این شبکه گزارش داد آرسنی یاتسنیوک قبل از هرچیز توانست از اروپایی ها کمک های اقتصادی کوتاه، میان و بلند مدت بگیرد. در واقع این چیزی بود که رئیس کمیسیون اروپا آن را تایید کرد. همانگونه که می دانید دولت اوکراین تلاش می کند طرح کمک به این کشور را -که در ماه مارس گذشته اعلام شد- هر چه زودتر اجرایی کند. هدف از این طرح بیرون آوردن اوکراین از رکود است. رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اولین بخش از این کمک ها احتمالا به زودی واریز می شود.

خبرنگار فرانس بیست و چهار افزود همچنین مسئله ضرورت گفتگوی ملی در اوکراین مطرح است. اروپایی ها تلاش می کنند این گفتگوها با حضور همه نمایندگان مردم اوکراین برگزار شود. موضوع دیگر انتخابات بیست و پنجم مه )انتخابات ریاست جمهوری اوکراین) است که کمیسیون اروپا بر آزادانه و عادلانه بودن آن تاکید دارد. این در حالی است که نخست وزیر اوکراین می گوید برگزاری این انتخابات در همه خاک این کشور کار دشواری است با وجود این، دولت اوکراین از هیچ تلاشی برای شفافیت هرچه بیشتر آن دریغ نمی کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.