سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس پژوهشگاه مهندسي بحران‌هاي طبيعي خبر داد

اعطاي مجوز رشته جديد كارشناسي ارشد بازسازي پس سانحه

پژوهشگاه مهندسي بحران‌هاي طبيعي بعد از دانشگاه شهيد بهشتي موفق به در يافت اعطاي مجوز رشته جديد كارشناسي ارشد بازسازي پس سانحه شد.

محمود زاده رييس پژوهشگاه مهندسي بحران هاي طبيعي (پژوهشگاه شاخص پژوه ) در گفتگو با خبرنگاردانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس موافقت شوراي گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مجوز برگزاري رشته بازسازي پس از سانحه در مقطع كارشناسي ارشد به پژوهشگاه شاخص پژوه اعطا شد.

وي افزود :اين رشته جزو رشته‌هاي گروه معماري بوده و از اين پس اين پژوهشگاه بعداز دانشگاه شهيد بهشتي تهران، به عنوان دومين مجموعه علمي داراي مجوز برگزاري رشته مذكور در كشور خواهد بود.  
  
محمود زاده در ادامه در خصوص پنجمين کارگاه آموزشی ارتقاء مهارت‌هاي مقاله نویسی ISI  اظهار داشت: این کارگاه در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به صورت دوره‌ای و مستمر در پژوهشگاه شاخص پژوه برای پژوهشگران و علاقه مندان برگزار شد.
 
وي در ادامه در خصوص برگزاري كارگاه آموزشي آمادگي در مقابله زلزله ويژه دانش آموزان در مقطع ابتدايي در پژوهشگاه اظهار داشت:در اين كارگاه آموزشي كودكان و دانش آموزان با مباحث مربوط به مخاطرات طبيعي از جمله زلزله و در راستای ارتقاء سطح آگاهي و ايجاد آمادگي در بين دانش آموزان و كودكان آشنا مي‌شوند چنانچه تاكنون اين پژوهشگاه  شاخص پژوه تاكنون اقدام به برگزاری سلسله كارگاههاي آموزشی آشنایی با زلزله برای بیش از 200 دانش آموز  دبستانی نموده است.

وي تصريح كرد: در اين گاركاه کارشناسان پژوهشگاه از طریق نمایش انیمیشن های آموزشی ویژه کودکان به تشریح فرآیند وقوع زلزله، رعایت نکات ایمنی و راهکارهای کاهش خطرات وقوع زمین لرزه در خانه و مدرسه پرداختند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.