عضو هیات علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان دبیر تحریریه معتبرترین مجله علمی پژوهشی مهندسی برق جهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر فرزاد رجایی سلماسی، دانشیار و مدیر دپارتمان مهندسی برق – کنترل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان دبیر هیات تحریریه مهمترین و معتبرترین مجله علمی – پژوهشی دنیا در زمینه مهندسی برق انتخاب شد.

مجله IEEE Transaction on industrial Electronics چاپ انستیتو بین‌المللی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) در آمریکا با ضریب تاثیر بالای پنج، یکی از مهمترین و معتبرترین مجلات علمی پژوهشی مهندسی برق در دنیا محسوب می‌شود و انتخاب دکتر رجایی سلماسی به عنوان دبیر تحریریه این مجله معتبر علمی، موفقیتی بزرگ برای جامعه علمی و مهندسی ایران محسوب می‌شود.

دکتر رجایی سلماسی که تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق در دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر و دوره دکتری را در سال 1381 در دانشگاه «تگزاس ای اند ام»(Texas A&M) آمریکا به پایان برده بین سالهای 1381-1383 به عنوان محقق در شرکت الکترواستاندارد در آمریکا مشغول به کار بوده و از سال 1384 عضو هیت علمی دانشکده مهندسی برق پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران است. وی همچنین در سال 1389 به عنوان عضو ارشد انستیتو بین‌المللی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.