سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خبرداد

گسترش مدارس هیئت امنایی/ ارائه تسهیلات بیشتر به مدارس دولتی

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: توسعه مدارس نمونه دولتی امسال متوقف می‌شود و تمرکز بر روی گسترش مدارس هیئت امنایی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اسفندیار چهاربند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه گفت: تمام مدارسی که از پنجشنبه به عنوان برگزاری فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری استفاده می‌کنند، استقبال می‌کنیم البته این امر در اختیار مدارس است و اجباری نیست اما تسهیلاتی فراهم می‌کنیم تا مدارس تشویق شوند.

وی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم امکاناتی در مدارس دولتی قرار دهیم تا براساس آن امکانات بتوانند از اوقات فراغت دانش‌آموزان در پنجشنبه استفاده نمایند.

چهاربند در خصوص توسعه مدارس نمونه دولتی امسال گفت: مدارس نمونه دولتی امسال توسعه پیدا نکرده و تلاش می‌کنیم کیفیتشان را بالا ببریم و تمرکزمان را بر روی گسترش مدارس هیئت امنایی و توسعه مشارکت‌های مدارس غیر دولتی معطوف می‌سازیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: ساماندهی نیروهای انسانی شروع شده و تا پایان تیرماه به پایان می‌رسد، تلاشمان این است از نیروی انسانی موجود حداکثر استفاده را به عمل آوریم و در جهت ارتقای شایستگی‌شان کلاس‌های ضمن خدمت برگزار نماییم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گسترش ، مدارس ، هیئت ، امنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.