سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوشان رول بال در حالت آماده باش

مربی تیم ملی رول بال ایران با اشاره به برگزاری نخستین اردوی این تیم در اصفهان گفت:کار با توپ، ارسال و دریافت توپ از مهم ترین برنامه های ما در این اردو بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد حاج علیزاده افزود: 18 نفر از برترین های کشور به اردوی اصفهان دعوت شده بودند که در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات پرداختند. در این مرحله کار با توپ، ارسال پاس، شوت به دروازه و دریافت بازیکنان، مهم ترین برنامه های تمرینی بود و قصد داریم در اردوی بعدی بر روی سیستم های دفاعی، حمله و انواع شوت ها کار کنیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان رول بال برای شرکت در مسابقات آسیایی آماده می شوند که به احتمال فراوان مهرماه سال جاری و به میزبانی امارات برگزار خواهد شد و منتظر هستیم تا زمان و مکان دقیق این رویداد آسیایی اعلام شود.

مربی تیم ملی رول بال ایران ادامه داد: حضور در مسابقات آسیایی برای ما مهم است اما اولویت خود را بر حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی رول بال گذاشته ایم که با توجه به میزبانی آسیا و آفریقا در دوره اول و دوم، این بار نوبت قاره اروپاست که میزبانی این مسابقات را بر عهده بگیرد و قصد داریم ضمن دفاع از عنوان نایب قهرمانی خود در جهان، سکوی اول این مسابقات را نیز نشانه بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، اسکیت ، تیم ، ملی ، رولبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.