سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سجادیان خبر داد:

سرقت محموله گوشی‌های خارجی با لباس ماموران ناجا/دستبرد مسلحانه به 7 بانک در دو استان کشور

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند سرقتهای مسلحانه بانک در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار سیروس سجادیان  گفت: در بهمن‌ماه سال گذشته يك متهم فراري تحت تعقیب در شيراز دستگير شد، به دنبال دستگیری این متهم كارآگاهان موفق شدند شش نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه را كه سال‌هاي 88 تا 89 سرقت‌هايي را در استان‌هاي البرز، فارس و اصفهان مرتكب شده بودند، دستگیر کنند.
 
سردار سجادیان در خصوص سرشبکه این باند گفت: يك سرشبکه این باند در سال 82 به اتهام سرقت مسلحانه يك شعبه بانك صادرات كرج دستگير شده و سپس متواري شده بود و پس از آن باندي را تشكيل و مبادرت به سرقت‌هاي متعدد كرده بود.
 
وي گفت: اعضاي اين باند تاكنون به انجام دو فقره سرقت بانك در سال 88 در اصفهان، يك فقره سرقت محموله موبايل در سال 92 در شيراز تحت پوشش ماموران ناجا، پنج فقره سرقت مسلحانه بانك در شيراز مربوط به سال‌هاي 88 و 89 اعتراف كرده‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در مخفیگاه این متهمان دو قبضه كلاش، 172 تير فشنگ يك قبضه كلت كمري و مقاديري مهمات اسلحه‌ي شكاري، مدارك هويتي جعلي، افشانه و اسپري فلفلي يك‌جفت پلاك جعلي و 16 دستگاه موبايل سرقتي كشف شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمدعلی
۲۰:۱۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
قانون در مورد سرقت مسلحانه چه میگوید؟ اگر این افراد محارب نیستند چه هستند ؟
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا که کسی دست به این جرمها میزنن جای نگرانی وتعجبه واقعا که.............
ناصر
۱۷:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
قابل توجه دستگاه قضایی کشور:این مجرمینی که دست به اسلحه گرم وسردمی برندمال.جان.ناموس مردم راتهدیدمی کننداینهاروبعدازدستگیری دوباره آزادنکنیدتابه جامعه بازگردندوسلب آسایش مردم وامنیت ملی و....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟