سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک منتقد سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

" زندگی جای دیگری‌است" یک اثر خاص است

"محمد رضا لطفی" منتقد سینما گفت: خاص بودن موضوع فیلم سینمایی " زندگی جای دیگری‌است" یکی از مشکلات است.

"محمدرضا لطفی" منتقد سینما در خصوص فیلم " زندگی جای دیگر ی‌است" به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: " زندگی جای دیگری‌است" یکی از بهترین کارهای "منوچهر هادی" است اما دو مشکل عمده  دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات فیلم قصه فیلم است که با در برگیری خواص، شاید خیلی مورد توجه مخاطبان عام نباشد و همین به پیوند مخاطبان با قصه لطمه می زند.

لطفی در خصوص درام اجتماعی آثار سینمایی اظهار داشت: درام اجتماعی تعریف و چهارچوب خاصی  دارد که متاسفانه این قوانین در " زندگی جای دیگری‌است" رعایت نشده و این باعث می‌شود که داستان به راحتی بیان نشود.

وی بیان کرد: در برخی آثار سینمایی در صورتی‌که مخاطبان به لحاظ موضوعیت قصه با داستان ارتباط برقرار نکنند به لحاظ شخصیت‌های داستان این پیوند صورت می‌گیرد اما باز هم در این فیلم این روند لحاظ نشده است.

 این منتقد سینما اظهار داشت: قصه داستان  اتفاق بزرگی است اما به دلیل عام نبودن آن قدری زمان می برد تا داستان برای تماشاگران ملموس شود.

وی در خصوص بازی بازیگران خاطر نشان کرد: " حامد بهداد" یکی از بهترین بازی‌‌های خود را در این اثر به تصویر کشیده و کاملا در اختیار کارگردان و فیلمنامه بوده و همچنین یکتا ناصر به خوبی از عهده بازی بر آمده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منتقد ، سینما ، لطفی ، فیلم ، درام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.