سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل جمعیت هلال احمر:

نقش هلال احمر ایران در کاستن التهابات منطقه‌ای تعین کننده است

سیداحمد موسوی گفت: آگاهی و مشارکت مردم در فرونشاندن التهابات حاکم در کشورها بسیار موثر است و جمعیت هلال احمر ایران در کنار صلیب سرخ جهانی آماده نقش‌آفرینی در کاستن این التهابات است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد موسوی، دبیر کل جمعیت هلال احمر در مراسم افتتاحیه موزه ملی و مرکز اسناد جمعیت هلال احمر با اشاره به شعار امسال با عنوان کرامت انسانی و صلح جهانی گفت: جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ خدمات زیادی در عرصه‌های جهانی و حوادث ایفا می‌کنند. صلیب سرخ با سفر خود به مناطق جنگ زده و پرخطر و با حضور و اقدامات خود در مناطق بحرانی آرامبخش افراد و خانواده‌های درگیر در این مناطق هستند.

امیدواریم که با اقدامات نهضت صلیب سرخ جهانی شاهد صلح پایدار باشیم بگونه‌ای که بشریت صرف نژاد و زبان در کنار هم زندگی آرامی داشته باشند.

دبیرکل جمعیت با اشاره به مهمترین اقدام در مقابل التهابات منطقه بیان داشت: آگاهی مردم و مشارکت آن‌ها در نهادهای مدنی و واگذاری حاکمیت‌ها به خود مردم در فرونشاندن التهابات موثر است.

سیداحمد موسوی در ادامه با اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر افزود: هلال احمر ایران به عنوان مشارکت‌کننده در کاهش این التهابات در کنار صلیب سرخ و نهضت جهانی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه موزه جمعیت ملی هلال احمر نمایش دهنده 92 سال خدمت است اظهار داشت: در این موزه تاریخ 92 ساله جمعیت هلال احمر ترسیم شده در یک نگاه کلی وقتی به موزه نگاه می‌کنیم شاهد نگاه و اندیشه پاک در عرصه‌های گوناگون هستیم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: موزه نقش مهمی در اتصال آینده و گذشته به هم دارد و انتقال دهنده تجربیات بزرگی است. این موزه کمک می‌کند که برای آینده برنامه‌ریزی‌های بهتر و جامع‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.