سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرحی که می‌تواند در کاهش طلاق موثر باشد

آموزش پیش از ازدواج به زوجین می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خشونت، آسیب‌های اجتماعی و هم‌چنین پیشگیری از طلاق داشته باشد.

فرهاد اقطار، معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جوانان نیاز دارند تا قبل از ازدواج و انتخاب همسری مناسب، تحت آموزش قرار گرفته تا بتوانند با یک معیار سنجی مناسب و دیدی باز انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: آموزش پیش از ازدواج طرحی است که سازمان بهزیستی کشور آن را مطرح نموده و در آن از افراد تحصیل کرده در رشته‌های روانشناسی دعوت کرده تا عضو باشگاه مدرسین ازدواج شوند و جوانان را در این امر کمک نمایند. 

اقطار افزود: این افراد تحت آموزش سازمان قرار گرفته و این توانایی را دارند تا جوانان را کمک کنند تا همسر دلخواه خود را بر اساس معیاری مناسب همراه با آموزش‌هایی که دیده‌اند انتخاب نمایند و سپس دوران نامزدی و ازدواجی موفق را تجربه کنند.

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: طرح آموزش‌های پیش از ازدواج می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خشونت ما، پیشگیری از طلاق و به طور کلی آسیب‌های اجتماعی مختص به این امر داشته باشد. 

انتهای پیام/  
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.