سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، ناشی از نارسایی فرهنگی است/ زدودن فرهنگ نادرست از وظایف شورای شهر محسوب می‌شود

علیرضا صفرزاده گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات شهری اعم از ترافیک،‌ سکونت‌گاه‌های غیرمجاز، رانت، بافت‌های فرسوده و ...ناشی از نارسایی فرهنگی است.

علیرضا صفرزاده، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت فرهنگ و بالندگی و شکوفایی جامعه اظهار داشت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات شهری در ابعاد گوناگون اعم از ترافیک سکونت‌گاه‌های غیرمجاز، رانت، بافت‌های فرسوده، تخلفات و ... ناشی از نارسایی فرهنگی است و یکی از وظایف شورای شهر نیز زدودن فرهنگ نادرست در محدوده تحت مدیریتی خویش است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه، خروجی اتفاقات فرهنگی محدود است و هزینه‌های مادی با برداشت‌های معنوی، همخوان نیست که یکی از دلایل آن، فقدان تخصص گرایی، در برخی از مسئولین فرهنگی است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهریار در پایان خاطرنشان کرد: حیطه وظایف و اقدامات شورای شهر، به ارائه و برنامه‌ریزی خدمات شهری خلاصه نمی‌شود و فراتر از پل‌سازی و پروژه‌های شهری، باید به مباحث فرهنگی توجهی ویژه مبذول داشت و نقش رفتارهای فرهنگی مسئولین و مدیران شهری فرهنگ‌سازی و ارتقای هرچه مطلوب‌تر سطح فرهنگی، بسیار نافذ و اثرگذار خواهد بود.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.