رئیس شورای شهر شهریار گفت: به منظور ایجاد درآمدهای پایدار برای مدیریت شهری این منطقه، بسترسازی به منظور جذب و مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

حسین حق وردی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ابلاغ طرح جامع تفصیلی و تاثیر آن در کاهش فروش تراکم از سوی شهرداری‌ها اظهار داشت: با توجه به طرح مذکور و از آنجا که عمده درآمدهای مدیریت شهری در گذشته از طریق فروش تراکم شهری تامین می‌شد ضرورت تعریف درآمدهای پایدار جدید اجتناب ناپذیر است.
 
وی در ادامه افزود: مجموعه مدیریت شهری شهریار، بهترین راهکار برون رفت از مشکلات و محدودیت‌های موجود را در بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب به منظور جذب و مشارکت بخش خصوصی در اجرا و پیگیری پروژه‌های عمرانی و شهری قلمداد می‌نماید.
 
حسین حق وردی در ادامه با اشاره به پروژه قائم به عنوان نمونه‌ای از طرح‌هایی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دنبال می شود تصریح کرد: با گسترش هرچه بیشتر پروژه‌های اینچنینی، مدیریت شهری شهروندان و سرمایه گذاران، توامان با یکدیگر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه و برپایی اماکن ورزشی نیز به نوبه خود در ایجاد و تامین درآمدهای پایدار موثر است و امید آن داریم به فضل الهی با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده به توفیقات مطلوب اثری در حوزه های مذکور نائل شویم.

انتهای پیام/  

برچسب ها: شهریار ، شورا ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار