سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از آزادی از دست طرفداران روسیه؛

ناظران سازمان امنيت و همکاری اروپا به آلمان بازگشتند

ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپاکه توسط گروهی از شبه نظامیان طرفدار روسیه گروگان گرفته شده بودند، پس از آزادی در اوکراین به آلمان بازگشتند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا پس از آزادی در اوکراین به آلمان بازگشتند.

گروهی از ناظران نظامی اروپا که هفته پیش به دست گروهی از شبه نظامیان طرفدار روسیه در شرق اوکراین گروگان گرفته شده بودند بعد از آزادی وارد شهر برلین پایتخت آلمان شدند.

ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا بعد از ورود به برلین از جانب وزیران دفاع آلمان، دانمارک و جمهوری چک و نمایندگان لهستان و سوئد مورد استقبال قرار گرفتند.

"ژنرال الکس اشنایدر" عضو آلمانی تیم ناظران نظامی اروپا بعد از بازگشت به برلین گفت روز گذشته ما در میانه آتش بودیم اما امروز دیگر از آن وضع نجات یافته ایم.

ناظران نظامی سازمان امنیت و همکاری روز بیست و پنج آوریل در شهر اسلوانسک مرکز ناآرامی ها در شرق اوکراین توسط یک گروه شبه نظامی طرفدار روسیه بازداشت شده بودند. این گروه با یک هواپیمای نظامی وارد بخش نظامی فرودگان تیگال برلین شدند.

گروه ناظران نظامی اروپا که در شرق اوکراین گروگان گرفته شده بودند شامل 4 نظامی آلمانی یک نظامی سوئدی و سه سرباز از کشورهای جمهوری چک، دانمارک و لهستان بود. چهار نظامی اوکراین هم که همراه ناظران اروپایی وارد شهر اسلوانسک شده بودند توسط گروگانگیران به گروگان گرفته شده بودند. همه این افراد روز شنبه آزاد شدند.

عضو سوئدی تیم ناظران نظامی اروپا پیش از این به علت بیماری دیابت آزاد شده بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.