سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همزمان با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مصرف CNG افزایش 25 درصدی داشته‌است

رییس انجمن صنفی‌ جایگاه‌داران CNG از افزایش 25 درصدی مصرف گاز درهفته گذشته همزمان با افزایش قیمت حامل‌های انرژی خبر داد و گفت: این افزایش در اکثر مناطق بیشتر از یک میلیون مترمکعب بوده است.

اردشیر دادرس، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای افزایش قیمت حامل‌های انرژی از هفته گذشته گفت: طی این هفته افزایش مصرف گاز CNG بین 15 تا 25 درصد در جایگاه‌های کلانشهرها، شهرهای درجه دو و بین‌راهی‌ها افزایش یافت.  
 
وی افزود: میزان مصرف CNG به سه صورت محاسبه می‌شود که مصرف تاکسی‌های دوگانه‌سوز بیش از 90 درصد مصرف CNG را به خود اختصاص داده همچنین 60 درصد مصرف گاز CNG مربوط به کلیه‌ وسائل حمل‌ونقل عمومی دوگانه‌سوز است.
 
وی با اشاره به اینکه عمده مصرف‌کننده گاز CNG در کشور را خودروهای شخصی عنوان کرد و گفت: طی این مدت استقبال مصرف‌کنندگان شخصی افزایش یافته است.
 
رییس انجمن صنفی‌ جایگاه‌داران CNG هم چنین با اشاره به افزایش قیمت حامل‌های انرژی از هفته گذشته اظهار داشت:  در طول این هفته علاوه بر این‌که کمبود سوخت و مشکلی در جایگاه‌ها وجود نداشت، بلکه استقبال مصرف‌کنندگان نیز بیشتر شد.
 
گفتنی است قیمت گاز CNG به قیمت هر مترمکعب 450 تومان به مصرف‌کنندگان عرضه شود.

وی در خصوص حضور انجمن صنفی جایگاه داران CNG در نوزدهمین نمایشگاه نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی گفت: در این نمایشگاه 7 عضو فعال انجمن حضور دارند که اکثر فعالیت ها آنها اطلاع رسانی و فرهنگ‌  سازی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ali
۲۰:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
توشهر ما فیروزاباد فارس 652 تومان به فروش میرسد بلاخره 450 یا 652 تومان درست است..............
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
تو جایگاهها 650 میدن! کدوم درسته ؟ لطفا جواب بدید
Amir
۱۸:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
به دو صورت گاز در جایگاه ها عرضه میشه اگر بر حسب کیلوگرم باشد 652 تومان برای هر کیلو و اگر بر حسب متر مکعب باشد 450 تومان
علی
۲۰:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
450 قیمت یک متر مکعب گازه و 650 قیمت یک کیلو گرم میشه
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
650 بر اساس کیلو گرم محاسبه میشه