سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

تأسیس یک هزار پایگاه بسیج در حوزه های علمیه کشور

یک هزار پایگاه بسیج در حوزه های علمیه کشور تأسیس می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی-سیاسی سپاه در رشت گفت: هدف از تشکیل این سازمان دفاع از اسلام و انقلاب و تربیت مربیان و هادیان سیاسی است.

حجت الاسلام علی رضایی در مراسم تجلیل از هادیان عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان ، با اشاره به اینکه 120هزار روحانی و طلبه هم اکنون در سازمان بسیج طلاب کشور فعالیت می کنند افزود: اخلاص ، ساده زیستی، جوان گرایی، خلاقیت و دفاع از ارزش ها از ویژگی های یک مدیر جهادی است.

وی از اجرای طرح آموزش امداد و نجات برای بسیجیان خبر داد و یادآور شد : این طرح با همکاری جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود تا بسیجیان با آگاهی و تخصص بیشتر در هنگام وقوع حوادث به یاری هموطنان خود بشتابند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته عقیدتی-سیاسی سپاه گفت: این شهید بزرگوار با تألیفات خود بصیرت را در جامعه ایرانی پیش از انقلاب افزایش داد و این آثار برای نسل امروز نیز چراغ راه زندگی است.

سردار هامون محمدی با بیان اینکه سپاه یک نیروی عقیدتی، سیاسی و نظامی است افزود: باید برای حفظ ارزش های انقلاب و اجرای منویات رهبری از زندگی شهید مطهری الگو بگیریم.

در پایان این مراسم از 30 مربی فعال عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان تجلیل شد .


انتهای پیام


برچسب ها: هفته ، عقیدتی ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.