سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

صادرات 500 هزار تنی لبنیات به کشورهای دیگر

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه باید در پرورش دام حمایت های جدی صورت گیرد اظهار کرد: پارسال 500 هزار تن لبنیات به کشورهای دیگر صادر کردیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسن رکنی  در همایش ملی پرورش گوسفند در حاشیه دریای مازندران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور اساتید، دانشجویان و تولیدکنندگان گوسفند برگزار شد گفت: هشت میلیارد دلار توازن منفی صادرات و واردات در ایران بوده است.

وی با بیان اینکه باید سرمایه گذاری برای صادرات 100 هزار تن انجام شود تاکید کرد: پارسال با وجود جوسازی های منفی توانستیم گوشت زنده آزاد را صادر کنیم.

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با انتقاد از واردات گندم به کشور تصریح کرد: کارگروه های تخصصی باید برای حمایت از تولید و پرورش گوسفند ایجاد شود و تولیدکنندگان هم به صورت جدی حمایت شوند.

مدیرعامل صنعت دامپروری کشور هم دراین همایش به تلاش ها برای صنعتی کردن تولید گوسفند در ایران اشاره کرد و گفت:سرمایه گذاری مناسب برای فعالیت تولیدکنندگان گوسفند در کشور نیاز است.

ولی زاده تاکید کرد:باید برپایی همایش ها تاثیرگذار باشد و تدوین برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت از راهکارهای اساسی است که می تواند به پرورش اقتصادی گوسفند در ایران کمک کند./س

برچسب ها: لبنیات ، دام ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.