سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال‌سازی کانون‌های جوانان،

افتتاح کانون‌های روستایی در مرکز دهستان‌های سراسر کشور

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعال سازی کانون‌های جوانان و راه‌اندازی و افتتاح کانون‌های روستایی و کانون‌های دانشجویی خبر داد.

وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه کانون‌های دانشجویی می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌های جامعی ارائه دهند و برنامه‌های مشخصی را درطول سال اجرا کنند، افزود: یکی از برنامه‌های اصلی و محوری در حوزه جوانان فعال‌سازی کانون‌های دانشجویی در 6 ماه نخست سال جاری است و اگر این کانون‌ها فعال باشند بسیاری از مشکلات حل شده و قابلیت ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مشخص را دارا هستند.
 
وی در ادامه بیان داشت: راه‌اندازی کانون‌های دانشجویی در دانشگاههای اصلی مراکز استان‌ها یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در سال جاری است که در این رابطه مذاکرات و رایزنی‌هایی با مسئولان وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد انجام شده است.
 
قبادی‌دانا در ادامه از افتتاح کانون‌های روستایی سازمان جوانان هلال احمر در مرکز دهستان‌ها خبر داد و گفت: راه‌اندازی کانون‌های روستایی درقالب طرح‌ کاروان‌های نیکوکاری و با رویکرد اجتماع محور به کانون‌های دانشجویی سپرده شده است به این صورت که دانشجوهای عضو کانون‌های دانشجویی تحت عنوان کاروان‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور به روستاها می‌روند و پس از راه‌اندازی کانون‌های روستایی و آموزش جوانان فعال، در نهایت اداره کانون‌ها را به عهده آنان یعنی جوانان روستا می‌سپارند.
 
رئیس سازمان جوانان در پایان با اشاره به فعالسازی کانون‌های غیرفعال خاطرنشان کرد: اگر کانون‌ها به عنوان یک ظرف، پویا و فعال شوند، اعضا می‌توانند در این محیط یا ظرف فعالیت‌های مختلفی انجام داده و طرح و ایده‌های خود را ارائه کنند و به طول قطع از برنامه‌های قابل اجرا حمایت می‌شود.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.