سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور ترکیبی زلزله و اسکان امن اضطراری در جنوب غرب پایتخت

ستاد مدیریت بحران منطقه18 اعلام کرد: مانورهای ترکیبی زلزله و اسکان امن اضطراری در محلات 16 گانه منطقه 18 در سال 93 برگزار خواهد شد.

حمیدرضا نورایی، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مانور ترکیبی زلزله و اسکان امن اضطراری در محلات 16گانه منطقه18 در دستورکار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آمادگی هرچه بیشتر شهروندان هنگام مواجهه با انواع بلایای طبیعی در دست اجرا است.
 
نورایی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اجرایی، آموزش‌، پیشگیری، پشتیبانی و آمادگی ستاد مدیریت بحران منطقه18، سازمان‌های خدمات رسان و درون و برون‌ سازمانی، گروه‌های دوام با حضور در محلات 16گانه این منطقه اقدام به برگزاری مانورهای ترکیبی زلزله و اسکان امن اضطراری خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مانور ترکیبی زلزله و اسکان امن اضطراری در محلات منطقه18، برگزاری مانور ترکیبی زلزله و اسکان امن اضطراری، در مدارس منطقه18 با زلزله‌ای فرضی در مقیاس 7دهم ریشتر، تخلیه امن اسکان اضطراری، مداوای سرپایی انتقال مصدومان به نزدیکترین مرکز درمانی، دستگیری سارق از اقدامات اجرایی این طرح است.

نورایی خاطرنشان کرد: تجربه و تحلیل سطح کمی و کیفی مانور ترکیبی زلزله و اسکان اضطراری در پایان این مانور با حضور نمایندگان نهادهای درون و برون سازمانی و کارشناسان ستاد مدیریت بحران از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه18 است.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.