سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 9 خبرداد

تجهیز پایانه تاکسیرانی سه‌راه آذری به دوربین‌های هوشمند کنترل نظارت

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 9گفت: پایانه تاکسیرانی سه راه آذری به دوربین‌های هوشمند کنترل نظارت مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرزاد فرهادیان بابادی، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 9 گفت: در جلسه‌ای که به منظور جانمایی خطوط تاکسی و نصب دوربین‌های هوشمند کنترل نظارت در پایانه تاکسی سه راه آذری با حضور جانشین نظارت امور مناطق سازمان تاکسیرانی،‌ مدیر تاکسیرانی منطقه9، مدیران سازمان تاکسیرانی شهرک‌های اقماری و... برگزار شد. مقرر شد پایانه تاکسیرانی سه راه آذری به دوربین‌های هوشمند کنترل نظارت مجهز شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد خطوط و تقاضای سفر مسافرین در سطح شهر تهران و شهرک‌های اقماری در پایانه تاکسی سه راه آذری، این منطقه برای رفاه حال مسافرین،‌ پس از انجام بررسی‌های کارشناسی،‌ نسبت به مسقف نمودن و تجهیز پایانه و سرویس بهداشتی،‌ آب سردکن، دوربین‌های نظارت تصویری و ... اقدام نمود.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 9 ادامه داد: با توجه به اعتماد شهروندان به خودرو تاکسی بعنوان وسیله نقلیه ایمن، به منظور ارائه خدمات مناسب، جلب رضایت و تامین امنیت شهروندان نسبت به نصب دوربین‌های نظارتی هوشمند(آر اف زد دی ) و (آر ام پی آر) جهت جلوگیری از ورود تاکسی‌ها و خودروهای متفرقه به داخل پاساژ و کنترل دقیق بر عملکرد تاکسی‌ها اقدام شد.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.