سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره فضای سبز منطقه 9 خبر داد

280 هزار متر مربع به فضای سبز منطقه افزوده شد

رئیس اداره فضای سبز منطقه 9 از افزایش 280 هزار و 676 مترمربع به سطح فضای سبز منطقه خبر داد و گفت: به ازای هر نفر 266/1 متر مربع سرانه به فضای سبز محدوده افزوده شده که این آمار در سامانه منطقه به رقم 76/6 مترمربع به ازای هر نفر رسیده است.

علیرضا علی بخشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به آغاز فصل مناسب جهت رشد و روئیدن گل و گیاه این اداره اقدام به افزایش سرانه گل و گیاه در این منطقه نموده است.

وی در خصوص اقدامات این اداره تصریح کرد: 2 پروژه در دست اجرا است که از آن جمله احداث فضای سبز مقابل پایگاه یکم شکاری به متراژ 2 هزار و 500 متر و در فاز بعدی احداث فضای سبز در بلوار معراج 1200 متر به فضای سبز منطقه افزوده خواهد شد.

رئیس اداره فضای سبز منطقه 9 افزود: پیشرفت فیزیکی 90 درصدی کلینیک گل و گیاه جنب پارک فتح به متراژ 330 مترمربع در دست اقدام است که این کلینیک به عنوان مرکز آموزشی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

علی بخشی در ادامه اظهار کرد: احداث گلخانه آموزشی به روش ورمی کمپوست در هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با توجه به کم آبی در سال جاری در دست اقدام خواهیم داشت.

رئیس اداره فضای سبز منطقه 9 ادامه داد: بازسازی و نوسازی، ایمن‌سازی زمین‌های بازی در کودکان در پارکها هم در دست اجرا است و مطابق با استاندارهای روز به روز رسانی می‌شود

رئیس فضای سبز منطقه 9 در خصوص دیگر اقدامات این منطقه تصریح کرد: توسعه شبکه آبیاری تحت فشار که بالغ بر 95 درصد منطقه تجهیز شده است و مابقی آن در دستور کار قرار دارد.

علی بخشی در پایان خاطر نشان کرد: بازپیرایی فضای بوستانها و لچکی‌ها در سطح ناحیه 1و2 که عمده‌ترین آن در بزرگراه فتح اجرا می شود از دیگر اقدامات این اداره است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.